23948sdkhjf

Shell er hårdt presset

Shell har lukket ti butikker siden januar 2013. Servicestationerne er ved at tilpasse deres koncept til at kunne stå imod det øget pres fra de søndagsåbne discountbutikker.
– Markedet er hårdt presset, og vi er ved at finde ud af, hvad der er vores eksistensberettigelse fremadrettet, og hvordan vi kan optimere vores netværk, så vi stadig kan give kunderne det, de gerne vil have, siger retaildirektør i A/ Dansk Shell, Maria Beck-Tange.

– Nogle steder har vi valgt at køre videre med en ubemandet station, hvor vi stadig kan tilbyde kvalitetsbrændstof og bilvask, og i andre tilfælde har vi valgt at lade selvstændige forhandlere overtage stationerne. Samtidig kigger vi på vores butikker og ser på, hvad vi kan gøre for at optimere konceptet og produkterne, siger hun.

Læs resten af artiklen i den seneste udgave af Dansk Handelsblad.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.092